Z otroki skupine Lunice smo vključeni v projekt Erasmus+ z naslovom BTL – Better Teaching and Learning, ki smo ga začeli z lanskimi otroki izvajati že v preteklem šolskem letu. Tako njih kot tudi letošnjo skupino je projekt zelo pritegnil in nadvse navdušil. Skozi različne dejavnosti smo  spoznali  že vse države, s katerimi sodelujemo v projektu, njihove zastave in grbe, slišali nekaj njihovih besed in spoznali nekatere zanimivosti. Za koordinatorje in izvajalce je bil v načrtu obisk Romunije, kjer bi izmenjali številna mnenja in obogatili izkušnje,  a nam žal epidemiološke razmere tega  niso dopustile. Zato smo se s partnerskimi državami srečali virtualno in se na tak način dogovorili za delo v prihodnje. Med drugim smo se odločili, da več pozornosti namenimo maskoti – gosenici, ki je bila v bistvu naš predlog in je bila sprejeta in potrjena s strani sodelujočih držav. Enako velja tudi za logotip – srce, za katerega predlog prav tako izhaja iz Slovenije.

In kako smo osmislili  in namenili pozornost maskoti  v skupini? Teden, ki smo ga namenili gosenici, smo poimenovali gosenični teden, izhodišče zanj pa je bila zgodba o zelo lačni gosenici. O gosenici smo se najprej naučili pesem, ob kateri smo tudi zaplesali. Lazenje gosenice smo ponazorili s pretikanjem volne skozi list, kar je otroke še posebej navdušilo in bili so zelo  spretni.
Nato smo v igralnico prinesli maskoto in jo podrobno proučili. Ugotovili smo, da je sestavljena iz  členov vseh sodelujočih držav, spredaj pa ima še glavo s tipalkami. Zanimivo jim je bilo, da lahko člene med seboj menjavamo, saj so ti povezani z ježki. Gosenico maskoto smo si ob opazovanju tudi narisali in imeli pri tem kar nekaj težav. Joj, je bila težka grška zastava, pa španski grb in slovenski prav tako. Kljub temu so nastale lepe slike maskot. Nato smo si izdelali člene gosenic iz kartonskih krožnikov, ki so nam služili za igro Potujemo v…, ki smo si jo nekoliko priredili. Ta nas je tako prevzela, da se jo še vedno zelo radi igramo. Zares veliko užitkov nam je privoščila  maskota gosenica, skozi pestre dejavnosti pa so se skoraj vsi otroci naučili, katere države z nami sodelujejo in kakšne so njihove zastave.